
Bij de gymlessen van Nick weet je zeker dat je uitgedaagd wordt in bewegen!
Bij de gymlessen van Nick weet je zeker dat je uitgedaagd wordt in bewegen!
Loes draait haar hand er niet voor om om ’s ochtends vroeg de kinderen te ontvangen.
Betül zorgt ervoor dat na schooltijd de tijd van spelen écht ontspanning is.
Gaby zorgt ervoor dat je in groep 4 leert, speelt én ontdekt.
Voor Marie-José is het werken in groep 7 iedere dag weer een feestje.
Annette houdt ervan om de ontwikkeling van kinderen te stimuleren en ze naar een hoger niveau te brengen. Daarnaast vindt zij creativiteit belangrijk! Je ziet Annette op donderdag en vrijdag in groep 1-2a.
Als Lisa op de BSO werkt, dan stralen de kinderen.
Parinaz staat garant voor een speelrijke BSO-tijd.
Of het nu gaat om het draaien van de Speelleergroep, de BSO, of coördinerend werk, Linda maakt er altijd weer een feestje van.
Bij de jongsten in ons Kindcentrum voelt Bianca zich als een vis in het water.
Met haar speciale kijk op kinderen is ieder kind gezien.
Een positieve instelling is voor Yvette de rode draad. Door uit te gaan van het positieve stimuleert ze de motivatie van de kinderen om te leren. Hiervoor creëert ze een veilige omgeving waar iedereen zichzelf mag zijn.
Heb je het over kleuters, dan heb je het ook over Eveline. Met haar kijk op het kleuteronderwijs en kinderen weet je zeker dat je als kind gezien wordt!
Ezra regelt de school- en leerling administratie met plezier. Daarnaast assisteert ze in de groepen 6 t/m 8 waar nodig is als onderwijsassistente. Ze begeleidt kinderen en ondersteunt de leerkrachten. Een echte duizendpoot dus!
Als een vis in het water staat Marijn in groep 5. Met haar gitaar en aanstekelijke lach weet zij de juiste toon te raken. Dat zie en voel je direct wanneer je bij haar in de groep bent en naar de kinderen kijkt.
Onze onderwijsassistente Chantal is een echte duizendpoot. In alle groepen assisteert zij en heeft zo meer kinderen onder haar hoede dan wie dan ook! Voor alle ondersteunende activiteiten is zij beschikbaar.
Arine staat als IB’er positief in het leven. Haar lijfspreuk is dan ook, net als die van Pippi Langkous: “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!”
Elsa zorgt er op een positieve manier voor dat de kinderen door middel van inzet, vertrouwen en doorzettingsvermogen het maximale uit zichzelf kunnen halen. Zij is er van overtuigd dat dit pas mogelijk is als een kind zich prettig voelt in de klas en met plezier naar school gaat. Zij zelf levert hier met veel plezier een bijdrage aan!
Voor Denise is het uitgangspunt om je goed te kunnen ontwikkelen een veilige, vertrouwde en positieve (leer)omgeving. Pas als je goed in je vel zit dan maak je stappen vooruit. De samenwerking met ouder(s)/verzorger(s) vindt zij hierin erg belangrijk. Samen aan het werk om het beste voor het kind te doen!
Caroline heeft zich vanaf de PABO doorontwikkeld tot een kleuterjuf in hart en nieren.
De spontaniteit van jonge kinderen spreek haar enorm aan en hier maakt ze in haar dagelijkse lespraktijk zo veel mogelijk gebruik van, zonder de kleuterdoelen uit het oog te verliezen.
Om ervoor te zorgen dat de school er goed uitziet, steekt Aart graag de handen uit de mouwen.
Angela zorgt voor rust en structuur in de groep. Naast het leren lezen, schrijven en rekenen vindt ze het belangrijk dat er tussendoor ook ruimte is voor ontspanning.
Debora stoomt de de achtstegroepers klaar voor het voortgezet onderwijs. Samen met de kinderen danst ze door een gezellige, leerzame laatste fase van de basisschool heen.
Als ICT-er zorgt Anne ervoor dat alle systemen volop gebruikt kunnen worden door leerlingen en leerkrachten.
Margreet hecht veel belang aan het contact tussen leerkracht en ouders en kinderen. Margreet is in groep 4 en groep 1-2A actief om deze kwaliteit hoog te houden.
Meester Sander vangt als leerkracht van groep 6 de leerlingen op in hun persoonlijke ontwikkeling. Met behulp van PBIS (Positive Behavioral Intervention and Supports) krijgt hij de kinderen positief het schooljaar door.
Naast dat Joop voor zichzelf altijd de uitdaging zoekt, wil hij ervoor zorgen dat ieder kind wordt uitgedaagd om te worden wie het zelf wil zijn.